Klantenservice

Bestelhulp

Hulp bij het plaatsen van een bestelling.

Wanneer u een product heeft gevonden in onze webshop gaat u als volgt te werk:

  1. U klikt op het groene balkje met de tekst "in winkelwagen" rechts naast het product.
    Het product staat nu in het winkelwagentje.
  2. Wanneer u nog meer wilt bestellen kunt u nu verder winkelen in onze webshop. Voor ieder artikel dat u ook wilt bestellen klikt u weer het groene bestelbalkje aan.
  3. Wanneer u alles heeft besteld wat u wilt hebben klikt u op het oranje balkje met de tekst "bestellen" aan de rechter bovenkant kant van het scherm. U ziet nu alle producten staan die u besteld heeft.
  4. U kunt nu bij ieder product afzonderlijk bij aantal het aantal stuks veranderen in het aantal dat u wilt hebben door op het + of - teken voor en achter het aantal te klikken.
    De eventuele verzendkosten en totaalprijs passen zichzelf aan, u kunt dus steeds zien wat u moet betalen voor uw totale bestelling.
  5. Wanneer van toepassing kunt u op de groene montagesleutel met de tekst Monteer die onder de beschrijving van het bestelde product staat klikken. U kunt dan kiezen voor volledige afmontage van het product. Boven in het scherm komt een venster waarin u om bevestiging word gevraagd voor de montge van het product met de knoppen Ja en Nee te staan. Door 1 van deze knoppen aan te klikken kiest u voor wel of geen afmontage.
    Ook de montagekosten worden weer gelijk afgebeeld en doorberekend.
  6. Dan kiest u rechts naast het lijstje bestelde producten de Verzendmethode. U kunt kiezen voor thuisbezorgen of afhalen in Zwolle. Bij thuisbezorgen komen ook hiervan de eventuele verzendkosten weer in beeld en worden weer automatisch doorberekend.
  7. Wanneer u een kortingscoupon van ons heeft kunt u nu op het balkje met de tekst "code invoeren" klikken. Dan vult u de code in, en wordt de korting automatisch doorberekend.
  8. Nu kunt u op het oranje balkje met de tekst "Doorgaan met bestellen"klikken.
    U komt nu in het scherm "Uw gegevens invullen".
  9. Hier vult u uw gegevens in die ook op de factuur komen te staan. Indien uw bestelling op een ander adres bezorgd dient te worden als het factuuradres, dan zet u een vinkje in het blokje "Bezorg op een ander adres". U kunt nu het aflever adres invoeren., Bij "uw opmerking" kunt u aanvullende info of wensen beschrijven.
    Vervolgens kunt u een vinkje zetten wanneer u een gratis SMS bericht wilt ontvangen wanneer uw bestelling verzonden is of klaar staat om afgehaald te worden.
    Ook vragen wij u onderaan uw persoonlijke gegevens in het balkje aan te geven hoe u ons heeft gevonden. Dit is niet verplicht. Wij vragen dit om in de toekomst nog beter vindbaar te zijn voor onze klanten.
  10. Als laatste vragen we u een vinkje te zetten voor de tekst: Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden. wanneer u deze groene tekst aanklikt krijgt u onze algemene voorwaarde te zien. Wanneer u het finkje plaatst geeft u aan akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden.
  11. Dan klikt u op het oranje balkje "Verder".
  12. Dan komt u in het scherm: "Uw gegevens en bestelling controleren".
    Indie alles correct is klikt u op het oranje balkje "Verder naar betalen".
  13. Nu is uw bestelling afgerond en verzonden.
    U ontvangt per mail een bevestiging van uw bestelling.
  14. Wanneer u als betaalmethode Ideal heeft gekozen kunt u nu uw bank selecteren, en vervolgens de bestelling afronden.
    Wanneer u als betaalmethode MijnBetaalPlan heeft gekozen komt u in een scherm waar kunt kiezen voor gebruik maken van een bestaande account of aanvragen van een nieuwe account, en vervolgens de benodigde gegevens voor de aanvraag in kunt voeren.

Mocht u er ondanks deze bestelhulp niet uitkomen, dan kunt u ons mailen of bellen om u te helpen bij uw bestelling. Zie Contact.